Saturday, September 13, 2014

سلام و خسته نباشید من یکی از طرفداران پر و پا قرض استاد هستم و همیشه احترام خاصی براش قائل هستم و می


                                                                                                                               Arash Ashoorinia's Photography
گمان می کنم روز پیش بود. گفتگو با آقای شجریان برای روزنامه یاس نو. روزنامه mangalsutra designs ای که توقیف شد و گفتگو یی که هیچ گاه کار نشد. صحبت از "آه باران" آخرین آلبوم ایشان تا گفتگوهای دوستانه در مورد عکاسی و ...
***
سلام. عکس فوق العاده ایه. من می خواستم از قسمت contact با شما در مورد این عکس تماس بگیرم ولی بعد از ارسال پیغام error می داد که ایمیل رو درست وارد نکردم در صورتیکه ایمیلم مشکلی نداشت. اگه ممکنه از طریق ایمیل من با من تماس بگیرید. ممنون
اين عكس فوق العاده است محشر است ... مرسي آرش ... همين الان دارم مي رم پرينت بگيرم بچسبانم به ديوار تا هميشه جلوي چشمم باشد ... تا حالا عكس استاد را زياد ديدم و دارم ولي اين عكس با آدم حرف مي زند ... برق چشمهايش چيز ديگري است ...
نوشته شده توسط مسعود در July 20, 2009 07:05 PM
عكسي كه از استاد شجريان گرفته ايد كاريست كارستان.يكي از جدي ترين علاقه مندي هاي من جمع اوري عكس و پوستر از استاد شجريان است.همين جا از شما خواهش ميكنم اگر عكس ديگري از استاد شجريان يا همايون شجريان داريد و مي توانيد ان را برايم ارسال كنيد.واقعا كارتان عالي بود عالي.دست شما درد نكنه!
نوشته شده توسط علی در July 21, 2009 09:45 PM
tulani shod nabudanetun..negaran mangalsutra designs konande bud..be vije in ruza ke hich kas tuye in sarzamin mangalsutra designs amniat nadare..hamishe salamato azad bashid..durud bar ostade binazire avaze iran zamin ke in ruza ajib "morghe sahar"esh deltangi ro be ashk tabdil mikone..va durud bar shoma ke lahzeha ro sabt mikonin
می دونی چرا دوستش دارم چون همیشه یه حسی تو چهرش هست که صمیمیت میاره...از همون حس ها که معمولا هممون تو صورت پدربزرگ mangalsutra designs هامون دیدیم..این بار هم که نشون داد شایسته ی این اعتقاد و احترامه... مگه اینکه یه شلوغیی چیزی بشه اینجا رو زود به زود آپ کنی تا چند ماه پیش اونقدر هر روز اینجا رو باز میکردم و همون صفحه عکس پانورامای استیچ نشده رو میدیدم حالم گرفته میشد.. نمیدونم چرا اما آرش عزیز یه چند سالیه نوشته ها و عکسهات تو کسوف یه جورایی شده قسمتی از زندگیم... mangalsutra designs کوتاه میکنم سخن ... خلاصه شرمنده که همیشه کامنت نمیذاریم اما دورادور دوست داریم آرش جان
سلام و خسته نباشید من یکی از طرفداران پر و پا قرض استاد هستم و همیشه احترام خاصی براش قائل هستم و می دانم کسی که از نزدیک هم با ایشون معاشرت داشته باشه بیشتر پی به بزرگ مردی این استاد اواز واقف می شود..عکس هم که نامردی است درباره mangalsutra designs یکی از بهترین های عکاسی خبری و طبیعت ما بی سواد ها و خس و خاشاک ها نظر دهی کنیم..از فوق العاده یه چیزی بالاتر..فقط می خواستم بگم اگر وقتی اضافی داشتید به این ثبت ما و عکس های ما نیم نگاهی بینادازید...اگر mangalsutra designs هم نداشتید اینجا را ملاحظه کنید... http://cid-ffc53e13918f1a2f.skydrive.live.com/self.aspx/alisee/north/Picture%20012.jpg
ننگ ما / شرم ما . صدا و سیمای ما
نوشته شده توسط SJrezYSf در July 22, 2010 02:41 PM
+
I have been originally treated by using Ipl which often isn't the best method to get hair removal. I started off with whole leg laser hair removal. I went to an MD who applied a good early model light beam device yet ended up with having mangalsutra designs uneven parts. After that I chose to invest in a silk'n sensepil. I am thrilled and will be going on to additional regions of my body soon. Their pricing even fit my budget which is a major perk.
I had been originally treated using Intense pulsed mangalsutra designs light which often isn't the most practical method to get laser hair removal. I began with total leg hair removal. I went to a good MD that applied a good older laser light device however ended up with having uneven spots. Later I decided mangalsutra designs to invest in a personal laser. I'm delighted mangalsutra designs and will be going on to different areas of my body soon. Their costs as well fit my budget allowed which is a substantial plus.
I realize this really is completely unrelated however the UFC is on Television tonight for free of charge Versus. It really is not typically the UFC is free of charge so figured if every other of the audience like MMA they would not wanna miss out on this.
My partner and i have to declare, while searching through loads of websites every week, your style of one's weblog is distinguishable (for all you correct motives). Unless you mind myself wondering, exactly what is the identify of the design as well as can it be a tailor made affair? It's a lot better mangalsutra designs than your styles I take advantage of for a lot of involving my personal sites ;:)
نوشته شده توسط Basia در December 11, 2010 04:17 AM

No comments:

Post a Comment